Stage in Ghana - Reisverslagen van Eva Goldsmit - WaarBenJij.nu Stage in Ghana - Reisverslagen van Eva Goldsmit - WaarBenJij.nu

Stage in Ghana

Voor mijn opleiding tot verpleegkundige ga ik een externe stage lopen in Ghana. Ik ben daar werkzaam in een klein streek ziekenhuis in de buurt van Tamale.

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2013

Prachtige ervaring

05 November 2012

Aan de kust

31 Oktober 2012

Op reis

22 Oktober 2012

Magic Afrika

21 Oktober 2012

Laatste werkweek
Eva

Momenteel volg ik de opleiding tot verpleegkundige in het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp. Voor mijn externe stage ga ik 2,5 maand naar Ghana. In Ghana ga ik twee maanden werken in een klein streek ziekenhuis Gods Care Community Hospital. Daarna ga ik nog twee weken rondreizen.

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20894

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2012 - 09 November 2012

Stage in Ghana

Landen bezocht: