Laatste werkweek - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Eva Goldsmit - WaarBenJij.nu Laatste werkweek - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Eva Goldsmit - WaarBenJij.nu

Laatste werkweek

Blijf op de hoogte en volg Eva

21 Oktober 2012 | Ghana, Tamale

Morgen ga ik mijn laatste werkweek in, nog vier dagen werken en dan zit het erop in het ziekenhuis God Cares Community Hospital.
Vrijdag vertrekken Lisa en ik naar Tamale, daar verblijven wij 1 nacht en gaan dan als het goed is zaterdag ochtend vroeg vertrekken naar Techiman. Dan gaat onze reis van twee weken beginnen, lekker relaxen en vooral dingen doen en zien waar wij zin in hebben.
Heb het heel erg naar mijn zin hier bij de familie, ze zorgen erg goed voor mij en zijn erg lief. Mijn Ghaneze moeder wilt ook niet dat ik ga, haha! Ze vroeg; Ja, tegen wie moet ik dan praten? Dus ik zei; Woenechie! De kat. Ze lag dubbel van het lachen en zei, ja maar die kan toch niet terug praten?
Ik zal mijn Ghaneze familie ook zeker gaan missen en ze zullen allemaal een speciaal plekje in mijn hart hebben. In de avond bedenk ik mij hoe snel de tijd nu gaat en vind het soms spannend dat de reis bijna gaat beginnen. Dan heb ik mijn vertrouwde hutje niet meer! Eigenlijk toch ook een super ervaring, gewoond te hebben in een echte afrikaanse hut. Het bevalt me ook wel hoor! Alleen als het stormt is het niet helemaal water-dicht. Gister avond nog moeten slepen met spullen omdat het toch aardig lekte, ach dat heeft ook wel wat! Volgens mij komt er nu ook weer storm, de wind begint op te zetten, heerlijk wat afkoeling!

Vandaag begonnen met mijn tas in te pakken.. Nog knap lastig. Wat doe je er eerst in? Ja kleding. Wat moet je nog gebruiken? Ongeveer alles. Dus inpakken schiet nog niet op!

Lieve mensen, ik ga nog even genieten van mijn lieve Ghaneze familie.

Veel liefs, Eva

  • 21 Oktober 2012 - 20:41

    Pap En Mam:

    Pas op dat Woenechie niet per ongeluk in je rugzak gaat zitten haha....wat zal Mikey schrikken........suc6 de laatste week....en je weet het ...veel foto's maken van alle mensen die je de laatste 2 maanden een prachtige tijd hebben bezorgd!!!! xxxxx

  • 21 Oktober 2012 - 20:44

    HESTED:

    Gaat de tijd snel he!
    Werkse deze week en tot snel!

    Later

  • 21 Oktober 2012 - 20:47

    Mikey:

    Kan niet wachten dat je weer terug bent!
    Heb er nu al zin in!!!
    Groeten en dikke kus.....
    Mikey

  • 21 Oktober 2012 - 21:17

    Carl José Adrián:

    Ik dacht eerst, wie is die Mikey die er nu al zin in heeft. Ik neem aan dat het de hond is, of is er nog een andere Mikey in the picture soms....?

    doei

    José Carl Adrián

  • 21 Oktober 2012 - 21:27

    Paul En Paulien:

    hoi Eva
    wat is het snel gegaan
    een mooie ervaring die je nooit meer vergeet
    geniet samen met lisa van jullie rondreis

    groetjes paul en paulien

  • 21 Oktober 2012 - 21:46

    Robbie:

    Heb genoten van je verslagen wat een respect heb ik voor jou suc6 nog even deze dagen en daarna heerlijk gaan genieten !! X

  • 21 Oktober 2012 - 22:45

    Geeske:

    Dag lieverd,

    Ik mis je en ik ben heel blij als je weer terug bent, nog genoeg dingen te doen he! Hihi. Maar ik besef ook dat je het daar erg naar je zin hebt en hoeveel je hebt geleerd! Dat neemt niemand je nog af :) ik ben benieuwd naar je foto's :) hou vol en geniet! Time flies!

    Dikke kus xx

  • 22 Oktober 2012 - 13:09

    Astrid Kraaijeveld:

    Lieve Eva, geniet van de weken die jullie nog voor de boeg hebben xxx Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Momenteel volg ik de opleiding tot verpleegkundige in het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp. Voor mijn externe stage ga ik 2,5 maand naar Ghana. In Ghana ga ik twee maanden werken in een klein streek ziekenhuis Gods Care Community Hospital. Daarna ga ik nog twee weken rondreizen.

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 20882

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2012 - 09 November 2012

Stage in Ghana

Landen bezocht: